January 07, 2012

{ Rose - my inspiration }

,....nošen vjetrom širio se lagani, već pomalo izgubljeni
miris ružičastih latica.
Stajala je ona tako samotno, trnovito, ponosno na ono
što jest i na ono što bi mogla postati upravo u
ovom trenu, a to je
moja inspiracija,....

Nadam se da i vi mate svoje inspiracije i asocijacije koje vas lakše
vode do vaših želja i potreba,
jer s prvim danima siječnja dolaze i neke nove odluke, projekti, snovi
i želje koje pomno zapisujemo, razmišljamo i
analiziramo.

Nije ni čudo da takve popise radimo upravo u ovom razdoblju,...
ja volim napraviti simboliku u svemu, pa tako i u ovome.
Ta simbolika bi bila odraz povezanosti godišnjih doba sa našim emocionalnim
potrebama,...pa bi tako upravo ova zima predstavljala onaj mir i samoću koje su nam
potrebni da sagledamo što želimo, što smo propustili, da otpustimo sve što
nije bilo dobro za nas, te tako
napravimo temelje za novi početak, rast i razvoj koji nam stiže u proljeće.

Annie xoxo



6 comments:

  1. ja nađoh nadahnuće u procvalom zumbulu. ne mogu mu se nadiviti.

    ReplyDelete
  2. wonderful pictures
    I wish you a nice weekend
    doris

    ReplyDelete
  3. divne su fotografije,uz takve prizore i spisak odluka mora biti optimistican:))

    ReplyDelete
  4. Kako predivne riječi i slike.. Upravo si mi pročitala misli! No ja ne bih to tako lijepo sročila kao ti..

    ReplyDelete
  5. Hvala cure na pozitivnom feedbacku!!! Veliki pozdrav, kissy!:)

    ReplyDelete
  6. Divno Annie uvijek udahnem posebnu svježinu optimizma i ljepote u tvojim postovima!

    ReplyDelete