August 15, 2012



AUGUST 15, 2012


*   reach your star,... *




My daily inspiration came right 
from my heart,...
I will give her name
" Reach your star,.. "

You know, many people think
to reach the stars you should have to do
something big, important,...
for example,..make a lot of money
( maybe this is something big for them),
but for me reach my own star is
to find your way, be what you want to be,
and most of all
do what you want to do,..
and in my case, that will be
" styling work, blogging ,..."
And this is what I want to do, this is my
little star,..every day I should try to make a
little step and hope one day I will reach her.

have a nice day and try to reach
your own star

p.s. Do you like my origami star???

images via annie decor

7 comments:

  1. I love your origami star and your words. Beautiful to watch and read. Makes me smile :-)

    Love Lisanne

    ReplyDelete
  2. Predivan post :) Slazem se,svako treba u zivotu da pronadje svoju srecnu zvezdu :)

    ReplyDelete
  3. Divno rečeno Annie,u potpunosti se slažem s tobom..prelijep,pun topline post:)

    ReplyDelete
  4. beautiful pictures and words, i totally agree whit you:-) Thanks for your kind words at my "place", and yes i will try to figure out the translator thing;-)

    Malin

    ReplyDelete
  5. Anita, zvijezda ti je prekrasna! Ja se toliko divim tvojim slikama, tvojim inspiracijama, rekla sam ti već jednom i ponovit ću tisuću puta - ti si moja inspiracija, a vjerujem i mnogim drugima. To meni znači dosegnuti zvijezde, novci dođu i odu, a unutarnja ljepota, ljubav i vječna inspiracija da se pokreneš s mjesta, to je ono što traje i ispunjava čovjeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, moja Majo , stvarno si me dirnula sa svojim lijepim riječima!
      Hvala ti od srca, velika pusa!
      pozdrav

      Delete
  6. Žalosno je samo što mnogo više ljudi ne razmišlja kao ti. Svijet bi bio mnogo bolje mjesto. Ipak velika većina povezuje svoju sretnu zvijezdu samo s bogatstvom i materijalnim dobrima. Lijepo je kada se nađe netko tko će pokušati drugačiju životnu filozofiju progurati u prvi plan. Imaš moju punu podršku.

    ReplyDelete