October 16, 2011

Vikend u Zagrebu


Dragi moji blogeri!

Ovaj vikend ja i moja obitelj odlučili smo se za maleni
posjet našoj metropoli.
Cure su bile uzbuđene, ali ne samo one,..i ja također.
Taj posjet za mene ima jednu posebnu
čaroliju, spoznaju i konačno potvrdu onoga što osjećam.

Ne dijelim mišljenje da tamo gdje se rodiš, da je to tvoj dom i da tu trebaš  ostati.
Osoba koja intuitivno raste kako izvana , tako iznutra, mijenja svoja očekivanja,
potrebe, mišljenja, htijenja. Nemoguće je da potrebe i želje koje imaš sa 10,
imaš i sa 30 ili 40,...znači da intuitivno ne rastemo.

Dom je tamo gdje ti je srce, srce koje titra kada hodaš,
zrak koji udišeš puni ti pluća ne samo kisikom,
već nesputanom srećom i zadovoljstvom, dom je tamo kada se osjećaš svoj
u svoj toj masi različitosti.

To su samo moji osjećaji i pogledi na sve to, te mogu samo iskreno reći
da bi Zagreb mogao biti moj drugi dom!

Veliki pozdrav svima!

4 comments:

  1. Slažem se s tobom. Meni je Zagreb bio dom 28 godina, tamo sam provela najljepše trenutke u životu ali put me je ipak odveo na more i to je sad moj dom. Volim se vratiti u Zagreb i često sam tamo, obožavam ga!
    Želim da ti se ispuni želja i da se preseliš u metroplu, znam da bi ti tamo uživala.

    Pusa.

    ReplyDelete
  2. Izbivala sam 2 godine od svog doma misleći kako imam drugi dom. Ali onda sam shvatila koliko me srce vuče nazad u moj prvi dom i sad sam se vratila tu i zapravo sam sretna iako mjesto nije neko spešl. :)

    ReplyDelete
  3. Draga Annie,ponekad svratim na tvoj lijepi blog, i baš me raznježio tvoj osvrt na moj grad, tvoj tako romantičan doživljaj Zagreba. Naime, mi koji u njemu živimo svoje svakodnevne brige i radosti, često se ljutimo na gužve u prometu, čekanja u redu, udaljenosti od točke A do točke B.....Drago mi je da ti je Zagreb tako drag, i želim ti ispunjenje želje da ti postane domom....(tko zna, možda će tvoje djevojčice ovdje studirati :))

    ReplyDelete
  4. Iskreno, puna mi je kapa vas kaj dolazite u Zagreb i kvarite ga. Ostanite gdje jeste, a k nama dođite samo u shopping. Bog daj!

    ReplyDelete