October 17, 2011

Zara Home

Prilikom mog nedavnog posjeta Zagrebu, nisam mogla
odoljeti, a da ne zavirim u Zara Home trgovinu.
Ima jako lijepih stvari, ..... uspjela sam pronaći nekoliko sitnica za svoj gušt.
Posebno su me oduševile ove salvete od lana i pamuka koje dolaze zarolane u pakiranju, one se trgaju
kao vrećice i perive su na 40 stupnjeva.

Ono što moram naglasiti da na njihovoj web shop stranici ( kada klikneš na Hrvatska), cijene su astronomske,
međutim , najvjerovatnije su ono trebale biti cijene u kunama, a ne u eurima!

Želim vam ugodan radni tjedan!







6 comments:

  1. divne su ti fotografije!!Mi nemamo zara home,ali mozda i bolje jer se ja izgubim u takvim radnjama:)))

    ReplyDelete
  2. Da Jelena u pravu si, od divote se totalno raspametiš!:))

    ReplyDelete
  3. Slike su jako lepe.DOpada mi se kad preovladavaju beli tonovi.

    ReplyDelete
  4. Dear Annie,

    Thank you for your visit!

    The shipment to Croatia is in the amount of € 30.00 kg to 10 kg.


    Best regards,
    Eva

    ReplyDelete
  5. Wundervoll! Da wäre ich auch gern mal zu Kaffee eingeladen!
    Liebsten Gruß
    Sandra

    ReplyDelete
  6. Predivne stvarčice imaju imala sam priliku vidjeti..stvarno da se raspametiš:)

    ReplyDelete